вівторок, 17 березня 2015 р.

До 85-річчя від дня народження Ліни Василівни Костенко (1930), української поетеси

Картинки по запросу ліна костенко картинкиТворчість Ліни Костенко — визначне явище в українській літературі новітнього часу, її прикметною рисою є інтелектуалізм — рух, поезія, злети думки, яка осягає великі історичні простори, напружено шукаючи ключів до таємниць буття людини, нації, людства...
 Значущість поезії Ліни Костенко полягає в сутності самої поетеси, яку вона визначила так:" Я дерево, я сніг, я все, що я люблю. І, може, це і є моя найвища сутність".
 Буває, часом сліпну від краси.
Спиняюсь, не тямлю, що воно за диво,-
Оці степи, це  небо, ці ліси,
усе так гарно, чисто, незрадливо,
усе як є — дорога, явори,
усе моє, все зветься — Україна.
Така краса, висока і нетлінна,
що хоч спинись і з Богом говори.

Немає коментарів:

Дописати коментар