Суспільство ставить перед школою завдання виховувати культурну і творчу особистість, здатну продуктувати певні ідеї адекватними мовними засобами, висловлювати думки оригінально, нетрадиційно.Кожну дитину можна і треба творчо розвивати. Учені-психологи дійшли одностайної думки про те, що в кожному періоді дитинства є можливості для розвитку одного з видів діяльності, і необхідно максимально використати їх, зважаючи на те, що вони мають тимчасовий характер. С.Рубінштейн уважав ядром здібностей якість тих психічних процесів, які регулюють навчальні операції, а не самі автоматизовані дії.
Проблема творчості - одна з найактуальніших проблем навчання. Саме тому з перших років шкільного навчання значну увагу треба приділяти не тільки здобуттю учнями знань, а й розвитку їхніх здібностей.
Проблема творчості - одна з найактуальніших проблем навчання. Саме тому з перших років шкільного навчання значну увагу треба приділяти не тільки здобуттю учнями знань, а й розвитку їхніх здібностей.
Немає коментарів:
Дописати коментар